.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شدید امام جمعه از گرانی نان در بابل

شمال نیوز: امام جمعه بابل گفت: گرانی‌های اخیر توجیه منطقی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگارشمال نیوز در بابل: حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بابل با انتقاد شدید از گرانی نان در شهرستان بابل بیان داشت: اگر قرار بود از شنبه گذشته قیمت نان افزایش یابد پس چرا دو روز زودتر از زمان گران شدن نان، قیمت نان در این شهرستان افزایش یافته است.

خطیب جمعه بابل، با بیان اینکه برای گرانی‌های اخیر توجیه منطقی وجود ندارد، تصریح کرد: در حالی قیمت نان 30 درصد افزایش یافته که ضابطه مشخصی برای گرانی وجود ندارد و دستگاه‌های مختلف اجرایی دولت علل این گرانی را به بخش‌های دیگر محول کرده و پاسخ درستی به این امر نمی‌دهند.

وی درادامه اظهارداشت: تاکنون استدلال درستی از گرانی‌های موجود در کشور ارائه نشده است ولی مردم ما مردمی فهیم و با منطق هستند که اگر استدلال درست نسبت به این گرانی‌ها ارائه شود با جان و دل قبول کرده و گلایه نمی‌کنند.

روحانی بیان داشت: گرانی‌های اخیر بسیاری از مردم را از نظر مالی و اقتصادی با مشکل روبه‌رو کرده به طوری که بسیاری از مردم از این وضعیت به شدت نگران هستند.

امام جمعه بابل باتاکید به اینکه متولیان امر و دستگاه‌های ناظر در این زمینه کوتاهی کرده و اقدامات خوبی انجام ندادند، افزود: از مسئولان می خواهم تا نظارت بیشتری بر افزایش قیمت‌ها و گرانی‌های موجود در سطح شهرستان داشته باشند.

وی درپایان بابیان اینکه ستاد تنظیم بازار باید به این امر توجه ویژه داشته باشد، افزود: با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها باید بر تنظیم بازار نیز نظارت کامل انجام شود تا گرانی در کشور ریشه‌کن شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.